Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Tuesday, December 7, 2010

Kita patut berbangga menjadi blogger.

Okay. Aku mengaku sekarang kurang update blog. Tapi masih lagi menerjah ke blog kawan-kawan lagi ye. Cuma belum meninggalkan jejak dia mana-mana page. Tapi lepas ni aku akan menerjah balik. Limit untuk menggunakan laptop membuat kan masa aku kurang untuk update blog. Sebelum ni aku agak rajin terjah ke blog-blog kawan kawan yang lain. I mean yang bukan dalam blog yang aku follow pon aku akan terus menerjah.

Nak di buat satu cerita. Best juga jadi blogger ni sebab banyak aktiviti yang boleh dapat dalam ni. Ada yang buat contest, Give away, dan macam-macam lagi yang boleh menyebabkan korang dapat join dan dapat hadiah dengan percuma. Ya saya ulang sekali lagi PERCUMA. haha. Siapa dalam dunia ni yang tak suka barang percuma betul tak?

Apa yang boleh di bangga kan dengan menjadi blogger? Dapat publisiti murahan ke? Seperti Uncle Seekers? Oppss. Atau boleh menjadi terkenal seperti Red Mummy or Hanis Zalikha. Itu semua cuma bonus. Sebagai blogger yang paling best adalah dapat jumpa kawan-kawan yang suka bebel tetapi bukan di mulut. Cuma di tangan yang rapping ye. Yang tak ada nak tikam-tikam belakang atau mengumpat belakang -belakang. Dan boleh jumpa ramai kawan yang sangat prihatin. tak percaya? Cuba buat entry korang break dengan boyfriend atau hilang handphone dimana-mana or what so ever. Confirm blogger akan comment dan menunjuk kan rasa simpati.

Okay. Sebenarnya aku nak cerita pasal benda lain ni. Tapi da tersasul sampai ke sini. Kenapa ya? Sebab aku happy sangat ni. Tapi kenapa ya aku happy sangat? Sebab yang ni ;

Pada mulanya ingat kan spammer. And bila aku baca kuat-kuat akak aku kata ahh mengarut je ni semua. Aku pon biar kan aje lah. Then rasa macam tak puas hati sebab takkan la spammer sampai tahu nama penuh aku betul tak? Tak pe laa. Jom kite terjah apa sebenarnya yang terjadi kan. Aku pon terus la click url dia . Contest Teka Gambar dan scroll pada apa yang di cakap kan.[Link] Betul ke aku ada masuk contest? Hmm. Tak ingat laaa. Seriously. Aku teruskan membaca part by part dengan mata kelip-kelip dengan ketidak percayaan nya ada ke aku masuk contest ni (pada waktu itu). Sekali lagi aku macam tak percaya jumpa ini ;

Whattt??? TOPUP RM10 okay.. haha. Siapa yang tak sukaa? Sebenarnya aku lupa aku penah join contest ni sebab ye la. Aku ni kalau rasa nak comment aku comment je orang tu. And tak sangka pulak boleh menang topup free kan.. Suka nyaa.. :)

P/s : kepada penganjur. Terima kasih kepada pihak penganjur yan tersayang . Saya dah bagi detail seperti yang di perlukan . Sila check email anda yaa :)

P/s : kepada kawan - kawan anda jangan la marah sebab banyak lagi contest yang penganjur buat ya.. Jom la join. [Link]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...