Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Tuesday, December 7, 2010

Tak habis lagi Uncle Seekers ni.

Apa yang paling menarik bagi aku kalau berblog walking ni. Hmm. Rasa nya pasal Uncle Seekers laa. Aku pon da pening da baca Fasa1-Fasa 7 dia pasal YAM Siti Aishah. Terbaru yang di dengar adalah YAM saman Uncle ni kan. Saman malu sebab menceritakan pada public dan dedahkan semua di blog Uncle Seekers. Aku search la pulak namanya kat Google. Agak berlambak jugak la cerita itu ini pasal Uncle Seekers ni. Tak tahu la pulak dia ni memang banyak peel nyee.

Ramai jugak yang membenci dia ye mengikut comment di kotak comment nye. Salah satu yang aku jumpa siap ada seorang hamba Allah yang mungkin betul meluat dengan dia sampai buat blog pasal Uncle ni. Dia cerita la apa yang dia tak puas hati pasal Uncle ni. Tapi tak de lah banyak mana pon post orang tu. [ Link ]

Uncle kan nak kuar kan buku pasal "Cinta Syhhh" nya dengan YAM. Tapi kan dah kene saman so dia hold dulu. Perintah mahkamah maa. Kau giler ke nak lawan perintah mahkamah. Tapi dalam dah dapat perintah mahkamah pon Uncle ni hadap jugak. Update blog lagi tu. HAhah. Dia cakap "Aisyah saman Uncle Seekers atau ...". Memang pandai jugak Uncle ni buat kontroversi kan. Haha. Tak sabar jugak aku nak tahu apa kesudahan cerita ni.. hihih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...