Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Tuesday, June 8, 2010

Insomnia

Bak kata mira "penyakit yg mmg wajib datang time cuti sem" . haha. aku rase mmg btul pon . sume org akan jadi insomnia bile cuti sem. ble kat hostel rase tak penah ckup time tido .tp bile balik umah tak de bnda nk buat even tak tdo pon tak rase mgantuk. pelik kann. hmm. tu la student.

tp skng alhamdulillah. da rase ngantuk start kul 12. ok la tu rase mgantuk kan. drpd dlu. kul 6pg sok pon lom tentu lg rase mgantuk,. smpai parents aku da g keje pon aku still mghadap laptop ni . tp skng ok laa. even tdo kul 2 or 3 pg tp bgn awal. 8.30 da terjaga. ok la tu ann. kne la cegah sebelum melarat.

td aku ushar blog atyn. sengal jgak kawan aku sorg ni. haha. atyn klu atyn bace ni comment tau . org bace blog atyn td . yg pasal lima cerita sekali gus. lawak laa. hahaa. mane atyn dpat lawak2 jenaka tu sumee? hehe. rajin kan atyn update blog? org malas gylere nk update. tp klu rajin tu sehari byk jgak post blog. hehe. miss youu :)

soo. tak sabar nak tggu weekend ni cz nk g borong tudung utk wat sale on9. nanti aku gtau korg ape blog nye ok. hehhe. cant wait to start the bussines. tp slow2 laa. kang laen jadi pon tak baek jgak kann .

aku rase mcm da byk je yg aku tulis ni . merapek je keje kaann. heehe. bese la tu . klu blog tak de yg merepek pon bosan jgak kann. kay laa. daaaaaaaa. see u next time .

xoxobaby

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...