Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Tuesday, June 8, 2010

tak bole tidur .

hmm. baru je aku ckp aku da ok kan . tp skngg. hmm. mmg da ok. mmg aku da tdo da td . tp disebabkan dia. aku terjaga . aku tggu die smpai tertido. die kate nk on9 dngan aku. aku ckp kejap die tu sejam . die ckp tak la. nk abes da . last2 aku tgk mmg lepas sejam pon die msg n kol. ape korg rase klu korg kat tmpat aku. slah aku ke? aku yg dikatakan tak memahami. tp ble aku ckp tu admit je la lg sejam. at least aku prepare. hmm . ntah laa. aku nk luah kan dgn org. tp aku tau sume msti tdo. mcm bese laa. ble aku perlukan sume org tak de.

ble aku mcm ni aku sll dgr lagu. nanges puas2 smpai semput. sampai tak leyh bernafas. baru puas. even ada sesetengah org rase bodoh but dgn cara ni je la aku melepaskan perasaan. klu mati, mati jgak kan.

so korg layan la. ade 2 lagu. yang 1st dygta - kesepian yg 2nd rossa - hati yg tlah kau lukai.



Kurindu disayangi
Sepenuh hati
Sedalam cintaku
Setulus hatiku
Kuingin memiliki
Kekasih hati
Tanpa air mata
Tanpa kesalahan
Bukan cinta yang melukai diriku
Dan meninggalkan hidupku.. lagi
Tolonglah aku dari kehampaan ini
Selamatkan cintaku dari hancurnya hatiku
Hempaskan kesendirian yang tak pernah berakhir
Bebaskan aku dari keadaan ini
Sempurnakan hidupku dari rapuhnya jiwaku
Adakah seseorang yang melepaskanku
Dari kesepian ini
Adakah seseorang yang melepaskanku
Dari kesepian ini
Kesepian ini..





jangan pernah katakan bahwa
cintamu hanya untukku
karna kini kau telah membaginya
maafkan bila memang kini
harus kutinggalkan dirimu
karna hatiku selalu kau lukai
tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa
ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya
ku menangis melepaskan
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti
ku menangis
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...