Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Friday, November 26, 2010

Sekarang aku terlampau addicted dengan



Sekarang aku sangat-sangat addicted to this game. Sebelum ni pon penah addicted jugak. Tapi dia datang balik cz dah lama tak main game ni. Sejak cuti semester ni rajin pulak aku main kejadah ni nak hilangkan rasa bosan yang teramat sangat duduk kat rumah. Kenapa Leaf 4 Dead 2? Bukan L4D 1 or L4D 3. Sebab L4D 1 aku da bosan main. L4D 3 belum keluar lagi. Sebab tu L4D 2 :)


Game ni pasal apa sebenarnya? Game ni kita kene bunuh zombi tak kisah la berada kat mana. Tapi kalau dia perasan korang dia akan belasan korang yang menyebabkan korang boleh mati. So kita kene lawan balik la. Ni character baru.


Ni yang kita mesti lawan.

TANK ;
Yang paling kuat. Dia ni kalau hentak kau sekali boleh terus nak maut dah. Suka baling batu.
5 orang lawan dia pon belum tentu lagi menang. Kire dia ni kepala la.



WITCH ;
dia ni tak boleh kene flash and bising. Dia ni kuku panjang. Even kite guna shotgun pon die tetap boleh lawan balik. So kene headshot beberapa kali baru dia boleh mati.


HUNTER ;
Dia ni suke terbang and hinggap kat kita. Oang lain kene pukul atau tembak dia sampai mati baru bole selamat.


BOOMER ;
Hodoh giler kan muka dia. Tapi aku ngan baby suka sangat tiru gaya dia muntah. Hahah. Comel. And dia ni kalau kene tembak terus meletup. Badan atas meletop. Bahagian bawah tercampak and geli gile bila tengok.


SMOKER ;
Pon hodoh jugak. Dia ni guna lidah dia tarik orang. Die membelit macam ular sawa. Dari jauh dia boleh tarik. Aku suka bunuh dia. Sebab dia ni macam penagih dadah and orang mabuk dari segi dia berdiri.



Ni pulak antara yang baru dalam L4D 2

Charger ;
Keje dia jalan lurus. Lebih kurang macam Tank tapi dia ni senang lagi nak bunuh. Dia ni memang akan jalan terus je. So kalau nak elak boleh la jalan ke kiri and kanan.



SPITTER ;
Dia ni keje dia meludah je. And ludah dia tu ada asid. 20 saat korang terpijak ludah dia korang boleh hilang nyawa.



JOCKEY ;
Aku paling tak suka dia ni. Dia tutp mata orang bagi tak nampak andd nanti dia bawak pergi kat zombi-zombi yang lain. So dat dorang boleh la pukul and belasah.
HATE YOU JOCKEY !



P/S : Game ini agak mengerikan. And lots of blood. Walaupon aku wanita tapi aku suka jugak game macam ni. Adakah aku ni perangai macam laki kalau aku suka main game yang laki main? TIDAK! Orang perempuan boleh pakai apa yang laki pakai. Tapi orang laki tak boleh pakai apa yang perempuan pakai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...