Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Tuesday, November 30, 2010

Apa yang menggiurkan ?

Sudah selesai mengidam yang pertama. Banyak lagi yang menanti ni. Haha. Habis lah duit macam ni. Macam mana tak gemuk ni? Bila balik rumah memang fast food menjadi kegemaran kepada pelajar seperti aku. Tapi tak tahu lah korang kan. Sebab bagi aku bila dekat Bangi ( kolej) nak mengidam apa-apa pon tak sempat sebab terpaksa la mengikat perut untuk survive sampai hujun bulan. Sebab aku tidak di taja oleh siapa-siapa pon okay. MARA mahupun PTPTN tidak menaja saya. Mungkin saya tidak layak menjadi anak ikan mereka :(

Lalu saya pon di taja oleh PA & MA Sdn Bhd. Papa Mama Sdn Bhd la. Dan sedikit untung dari EH. Boleh la survive hidup walaupun duit belanja yang di beri cuma RM450 sebulan. Sapa yang boleh hidup? Isi minyak je kompom RM100 paling kurang. Betul tak? And lagi? Hmm. Kalau nak mengidam pon tak sempat la nak pikir sebab banyak benda nak kena pikir lagi kan?

Nah layan la gambar bagi korang kebulur pulak. Haha. Tu saja nak update ni. Hihi. Nak post panjang-panjang pon belum tentu ada orang yang baca kan? :)

Siapa yang tak makan Mushroom Soup sila angkap plate
anda dan beri kepada saya. Terima kasih.

Nak niii.
Tapi dia kata nanti tak abis kang. Muak banyak cheese.
Alaaaaa.. :(

As ussual.
Hawaian Pizza ; Pizza Hut

Yes.
Dia memang betul sebab memang tak habiss. :)


P/S : Terima kasih cinta.

4 comments:

hamzah ian said...

alahai.. sedapnya...

qilarazak said...

memang sedapp. hiihih

CekLa said...

sedapnye! cam dah ngidam bile tgk gambar di atas!

qilarazak said...

ngidam cepatt... bole pau sape2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...