Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Thursday, October 21, 2010

Sambungan BAB101 ( entry penuh gambar )

okay. Memandangkan aku terlampau banyak nak di upload gambarnya so aku akan post mane yang upload dulu. heee. okay. seperti yang memang kita da tahu ni adalah sambungan dari scene shooting BAB 101 yang pertama.

Scene yang kedua ialah di kelas. Tapi kat kelas aku tak de gambar yang nak di upload. hehe. Sebab time tu guna kamera Sheela je. Time tu tak balik umah lagi amek camera. Scene yang kat kelas tu kitorang buat kat block kewangan. Time tu da la tak de elektrik. Tapi alhamdulillah 10 min je tak de elektrik. heee. Sume berjalan dengan ancar. Rase macam tak de la lama sangat menghabiskan masa kat citu cz dorang yang lain ada kelas pukul 2. Kitorang abes shoot dalam pukul 1lebeyh. Then aku and Mia balik umah la untuk merehatkan diri. Lagi pun time tu ktorang ada 1 kelas je.

Next scene adalah dekat McDonals. Parapappapa Im Loving It. Sungguh bertuah la cz walaupon masing-msing tak ada duit. Maklumlah akhir bulan tapi disebabkan kerana assignmnt yang perlu dihantar hujung minggu ni kami relakan juga duit kami berterbangan di McDonals Warta.

Sos yang HEBAT!!

Dah berapa scene da tadi? Dah 3 kan. okay. Kita sambung untuk scene yang ke empat. Scene ke empat ialah kat rumah. Kitorg buat kat rumah sewa ktorang je kat seksyen 3. Jojo jadi emak. Mula-mula aku yang ptot jd emak tapi aku tatau pakai kain batik macam mane. HAHA. Klakar kan?

Scene next is kat kelas dan terminal bas. Tapi disebabkan kemalasan buat kerja last minit so terpaksa la buat kat kolej je. Siti Kelembai pon buat kat KPTM . TAK KAAANNN lah kitorang tak bole wat kat kolej sndri. hehe.

aikk. sejak bila group kite ada lelaki. sesat ni. heee..
Sheela and en.vampire.


Next is yang paling gempak and yang paling best. Persembahan kreatif. haha. Sumpah kelakar. Yang ni paling memenatkan. Cz mula2 nak buat kat tasik belakang rumah. Sekali dapat tanda2 macam nak hujan so postpone la. Dari kul 5.30 to 6.30.

Romantik giler ann !

guna timer shot. haha. Ye la kami belum profesional. Kalau nak suruh orang tolong macam2 bising pulak.

Bangi ada jugak tempat yang cantik :)

Maaf kepala teleng. haha.

Dah tak sempat dah cz malam da makin kelam .ayat tak boleh belahhh.. Si kami pon g la makan malam dulu di Restoran Fariz Maju. Ingat Kelana Jaya je ke ada Fariz? Kat Bangi pon ada jugak tau.

KFC- Kelantan Fried Chicken menjadi menu pada malam itu. Ayam yang sedap cume abang yang jual tu kerek lebeyh ! But seriously memang dorang lapar. Bukan takat KFC je yang dorang order. Banyak lagi menu lain cuma tak tertangkap gambar je. Selesai makan tak tahu nak shoot kat mana. Balik rumah tapi mcam kat rumah tak sesuai je . Tengok ni.

Tak kan lah nak buat kat cini macam tak sesuai je kann??So kami pon pergi ke rumah Biha cz dia kate rumah dia tak ada orangg.

ni adalah muke penat. Final editing di rumah Biha. Dari pukul berapa sampai pikul 8 pagi okay. masing-masing da terbungkang. aku temankan Sheela sampai pukul 7 je. Itu je yang termampu. Dia buat samapai pukul 8 pagi. tidur 2jam je pas tu edit balik kul 10 pagi. Ptg tu ada pulak test Arab. Memang terbaik laa. So kami ambil jalan yang bernas untuk kol ustazah supaya postpone. So dapat la postpone antar hari Isnin dan alhamdulillah ustazah approve. Dengar kate ramai jugak assignment yang kene reject. Tergelak-gelak jugak la ustazah tengok assignment shooting yang kitorang anta ni. hehe.

okay lah. aku rasa macam dah penat je menaip kan,. kay la. bubyee. !

2 comments:

Syeela Ismail said...

SOS YANG HEBAT !!!! hahahaha... xkaaaaaaaaan la x hebat kan... post assignment aq terpaksa delay sbb gmba sume kat lappy qaqa... hahaha

qilarazak said...

hahahh. bengonggg.. ko kat pahangg kee? atau qaqa yang balik umahh??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...