Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Thursday, June 11, 2009

ari yg best.



time : 11.55 p.m
location : mcm sll dok mghadap tv walaupon tak tgk tv. :)


ari ni aku rase eppy sangat2. cz aku g umah ezhar. ezhar tak de. tu yg aku ske :) hehe. ibu jmput dtg umah mkn cupcakes. yummy. aku dtg umah dorg almost kul 5. membe yana n udin je ade kat umah. ckp2 ngan yana pasal hamster. hamster dier pon comel. ade gmbar tp mls nk upload. hehe.

blikan yana pasangan 4 hemster die. korg jgn g JUMBO yg kat ss5 kat 7e tu cz uncle tu tatau a lot bout pe yg dier jual. jantan betina pon dier tatau. bodo. tak jmpe la pasangan dier cz sume jantan. ktorg nk cr betina. then tggu baby balek umah. tggu dpan umah. skali adik baby kuar. entan. hehe. die ingatkan abg alip ade. ngeee. abg alip balik ngan ayah la entan. :)

then g la petworld kat taman megah. dier punye web ini dia http://thepetfamily.com/. ngeeee..
kat ctu aku sll beli n da jd pelanggan tetap dier da pon. siap ade card discount lg. ngeee. bli la hamster jenis winter sepphire. mahal owh jenis tu. RM28. tp tak pe la. belikan yana 4 beday present dier. hehe.

then balik umah baby antar baby g padang. kete tu penuh dgn aku,baby,yana,abg alip, and adik alep. hahah. dorg bole lg pale sewel dlm kete kacau2 org kat tepi jln. da smpai aku ckp la baby pas abes nti i jmpe u. tp alip kate tak pe la. u terus balik la. nti u penat. dlm ati aku da rase msti dier kecik ati kan. sorry baby.


then g umah yana balik. ingat kan aunty da balek. skali yana kate ayah pon ade. alamak. uncle pon ade. aku tak rapat sangat ngan uncle. hehe. tp tak pe la. tabahkan je la ati ni ann.

skali ade org tean locceng. ape lg. berdebar la ati aku. yana kate "tu msti ibu" aku ckp la "ibu ke?ngan ayah skali eyh?". skali aunti msuk aku terus ckp "assalamualaikum ibu! eyh,ibu plak auntie". (ya allah mcm ne aku boleh terlepas ck ibu mse tuh. haha). auntie senym je. auntie mmg cantek. then uncle msuk. uncle tnye aku smbung blaja kat mane. aku cte la sume. then udin kuar. udin kate kat auntie. "ni ex ezhar kan" aku tak dgr. skali ibu ckp kuat2 "aah nape? ko nk tackle plak ke" haha. lawak la auntie ni.

then tolong2 auntie msak. masak kopok lekor je. cz auntie busy nk wat cupcakes cz ade org order. then masak la. auntie kate "boleh ke qila masak tu?" aku ckp "bnda kecik je auntie" then yana terus kata "ibu ni merendahkan kemampuan kak qila plak". haha then aku melawak la ckit aku ckp "aah auntie ni.mentang2 saya ni da memang rendah" tergelak auntie. hahah..

da makan kopok lekor tu yana kate "kak qila tak lapar ke?" aaku ckp "kak qila da knyang da ni". then die g lagi masak maggie. hahah. auntie suh aku tolong yana masak. tp yana nk yg ade style tu. mcm ezhar masak. mane la aku tau ezhar letak pe ann. haha. then ibu ckp la pe yg patot ktorg wat. then siap la maggie. haha. ibu kate "mcm tak sedap je. bg ibu ckit" haha. aku nk gelak tp tak pe la. simpan je la. then ktorg bwk kat depan. ibu mtk lg kat yana. yana kate "ibu kate tak sedap tp ibu amek yana punye". aku ckp la"sedap la tu yana. ibu saje je tu". ibu mmg lawak.. hehe.

byk lg nk cte tp aku ringkaskan la. part yg best skali aku wat topping cupcakes ngan ibu n yana. :)) aku mmg ske bakery2 ni.wat la. haha aku ni merosak kan je. bak kate aunti mcm keling. haha. yana pon kene jgak. weeee.. tp takpe la.baru2 blaja lg ann. hehe. ni la yg ktorg bjaya bwat.



ni aku wat. haha. mcm keling :)

ni yana n aku wat. haha.


ni auntie wat. cantek kan.

sape2 nk order leyh la g laman web ni. http://rosepyancupcakes.blogspot.com/

then g jmpe baby. manje2 ngan baby then balek umah. baby nk jamming ngan membe dier.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...