Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Thursday, July 14, 2011

Kau lah Segalanya tapi Aku bukan lah Segalanya

Aku buat salah.
Aku tak buat salah.
Apa lagi yang kau nak?
Aku buat bodoh kau marah.
Aku melawan kau marah.
Aku terangkan kau marah.
Aku ni tempat untuk kau marah je ke?

Aku ni pon ada hati jugak.
Tahu ke kau berapa banyak masalah aku duduk kat sini?
Kau pernah tanya ke?
Kau pernah nak ambil tahu ke?
Aku try nak jadi everything untuk kau.
Tapi kau pernah ke jadi everything untuk aku?

Aku support semua yang kau buat.
Tapi kau pernah support ape yang aku buat ke?

Tolong la faham aku pon ada hati.
Bukan kau sorang je ada hati yang nak aku jaga.
Aku pon nak benda yang sama jugak.

Aku tengah berusaha nak study.
Markah exam dapat bagus.
Kau pernah tnya?
Kau pernah peduli?
Kau pernah kisah?

Jawapan dia suma tak.

Last, Terima Kasih kekasih hati . Aku terima ni dugaan dari Dia

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...