Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Friday, June 12, 2009

alhamdulillah ari2 makin happy.

time : 11.09
location : hadap skrin la ape lg :)


alhamduillah. syukur sangat2 hidup aku da bertambah bahagia. terima kasih cinta. aku nk cte pasal ari ni. haha

pg2 bgn g keje. tolong pak cik. da lme kenal sgt. da anggap pak cik sendri. anak die dapat 4flat. wow. keje skali ngan baby. suh die tolong skali cz sok die da nk g PD. sedeyh :(

ni gmbar baby tgh makan. ingat kan die xpasan aku tgkp gmbar. skali tgk2 dier sempat posing lg. hehe. cehhh. :)

pastu da abes keje dlm kul 2.30 tp ktorg lepak2 umah pakcik lg. hehe. then gerak amek abg kul 4. jalan2 jap isi myk sume then g summit. klu g sane nk wat pe lagi. ape la ber'bowling' la. haha. tp mse kat bowling maen mcm haram cz da lme tak maen. kaki aku cramp kat atas peha. alep pon same. hhaha. cz an kne band kan badan. memule abg da strike da. haha. teror. aku msuk longkang cz kne panaskan badan dlu. hah. maklum la. amatur. tp amatur2 aku pon aku gak yg menang. :)) tp aku tak de gmbar cz ktorg record video je. nk upload video mcm mls la plak ann. tp aku sempat la tgkat gmbar dkat tmpat maen2 game yg gne token tu(lupe name la:)

due2 bajet je konon pro. ble aku da abes tgkap due2 gelabah maen Initial D :)
sayang mereka <33>ni abg nk men2 tumbuk2. tatau nk lepas geram kat sape. aku try gak skali tp mak aiyh. saket r tgn. aku pnye tumbuk 54mm je kuat dier. dorg tumbuk smpai 110+. adoi. sakit tgn.

best lepak ngan abg n baby. abg n baby pale gyler. aku pon gyler gak la. smpai kat sluruh bowling tu gelak tgk ktorg. haha. aku n baby da sll maen kat ctu. org stu pon pham perangai ktorg. sukesuke :)

ni plak hamster2 aku. aku nk tukar bedding dorg tp asik lupe je nk amek kat baby.

ini muchi & luchi. yg putih tu luchi. yg gelap pale dier tu muchi. dorg tgh tdo mse ni.

ni mucha & lucha jr. ade senior tp dorg da mati. :( dehydrated. tp ahamdulillah ade pganti aku arap mucha tgh pregnant skng cz perot dier boyot. :)
yg coklat tu mucha yg putih tompok itam mcm tikus tu lucha. lucha ske geget org smpai darah.


baby da nk g PD da nti. jauh. sedeyh. tp tak pe. tau u pandai jage diri kan sayang. iloveyousayangsodamnmuch:)

xoxo;
qilarazak

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...