Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Sunday, March 6, 2011

Saya tersepit antara dua !

Awak ,
Awak ingat tak masa awak tinggal kan kita seminggu tu? Mesti lah awak ingat kan? Takkan senang sangat awak nak lupe. Kita sepak guna tangan tau la. Ingat kan? Cepat angguk sekarang. Haa. Kan betul awak ingat. Masa tu kita tension sangat wak. Kebetulan kita ikut kawan kite pergi satu tempat. Tempat tu kita tak perlu mention kat sini. Terlalu open. Awak pon mesti tau kan. Then kita jumpe die kat situ. Memang sebelum tu kite cakap kat diri kalau jumpe sape2 kat sana tak perlu nak percaya sangat. Tapi tak tahu macam mana boleh melekat pulak yang ni.

Awak ,
kita tak curang. Malah masa tu kite sendiri macam percaya dia sendiri pon boleh nampak kesakitan yang kita tanggung. Kalau nak kata meleleh air mata ni wak memang berbaldi-baldi kita dapat tadah. Cuma kita mampu menangis dalam hati je. Sebab awak pon tahu kita tak boleh menangis depan orang yang kita tak rapat.

Awak ,
kita sayang awak. Kita tak boleh kehilangan awak. Dan tak terlampau cakap kita pon tak boleh kehilangan dia. Kita bukan nak langgar janji kita kat awak. Cuma kita tak boleh halang apa yang Tuhan nak uji. Betul tak? Sekarang ni kita sangat confuse. Apa perlu kita buat? Kita tahu kalau siapa2 yang baca mesti akan rase yang kita ni manusia jenis apa and some people will make their conclusion and just leave me. But believe me this just getting so hard and I cannot easily make up my mind . Im just dont want to lose booth of you.

Yes ,
kita memang tamak. Tamak sangat. Sebab kita dah banyak sangat kali kena tipu. Hati ni macam dah hancur sangat. Bagi kita masa untuk perbaiki diri kita. Awak berdua pls jangan tinggal kan kita. Kita perlukan awak berdua. Walaupon kita tahu awak berdua punya hati sakit, tapi awak berdua tahu tak hati kita macam mana? Cuma jangan terlampau jeles to each other. Kalau boleh kita nak baik kan korang. Boleh?


P/s : orang yang pernah saya sayang satu ketika dulu sekarang tengah tunggu masa untuk jadi seorang ayah. Kalau terbaca ; tahniah. Jadi seorang ayah yang baik untuk anak dan seorang suami yang baik untuk isteri. Ingat janji abg kat org. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...