Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Sunday, December 12, 2010

Contest Header Untuk Qila Part I

Seperti mana yang semua contestant dah tahu contest ini akan berakhir pada hari ini iaitu 12/12/10. So dengan senang lenangnya Qila mengumumkan bahawa dah tutup ya. Bagi yang terlambat tu jangan risau banyak lagi blogger yang buat contest pasal header ni. Cuma apa yang di hadiahkan tu je yang menjadi perbezaan.

So berapa ramai yang join. Seriously Qila betul tak sangka ramai jugak yang join contest ni. Maklum la Qila ni cuma blogger hingusan yang tidak tahu atau tidak mempunyai bakat untuk menulis. Hihi. Ye saya memang akui itu ye kawan-kawan :p

Okay teruskan semula ke topik asal. Ramai jugak la yang join contest ni dan Qila memang dah pening lalat sangat nak pilih mana satu yang nak di buat untuk jadi header Qila ni. Hmm. Semuanya cantik-cantik dan comel-comel belaka. Actually semua tak prlu risau untuk mengguna kan color apa sebab back ground akan di tukar mengikut kesesuaian header.

Berdasarkan hadiah yang telah pon di sponsor oleh Eternity Hijjab iaitu kebanyakannya barang untuk perempuan jangan ingat lelaki pon tak join. Lelaki pon join okay. Tu yang buat Qila lagi tidak mempercayai ini semua berlaku kepada diri ku ( ayat nak havoc je )

So semua untuk meringan kan beban Qila meh sini kawan-kawan mai rapat-rapat tolong Qila pilih ya. Qila akan pertontonkan kepada semua. Auwww.

  • Cik Miza
"click untuk tumbesaran.( header transparent ne tau).saya pilih pink and purple biar nampak match ngan baju kurung cik Qila.cantek tak??eheks."



  • Cik Liyana
"simple but just nice"



  • Saya_arief
"kalau aku menang, aku nak kasik hadiah tu kat bini aku yang nombor 1, 2, 3, dan 4."












  • Cik Una
"wahahaha . header aku pon cam hape ntah .ada hati nak buatkan header utk org laen .haha . x pe x pe cuba nasib .nak dpt shawl free jugak .sobs sobs ."




  • Cik Afiqah
"haaa~~utk cik qila..banner beliau yg sy cipta..adalah...jeng3..cewahh.."















  • Ikemal
"Macam biasa aku akan buat yang transparent. Tapi yang ni backgroud dia putih"



  • Cekla
"Ni dia header untuk qila daripada Cekla. Boleh ke macam ni qila?"


  • Cik Ifah
"Saya memang suka buat header yippeee… setelah banyak gila header yang dihasilkan dengan bertungkus lumus sampai pukul 3pagi finally siap jugak yang final .. Header yang muley tahan ceria nya hehe…"

story6


  • Cik Nany
"so,chain yg kaler puteh tuh terjadik bcause of background post nany nih itam..tukar kaler la..tp ntok blog cik qila rasenye yg chain itam nih lg sesuai kowt.. btw nany highlight kan Dye ngn colour puteh.. hee~ papepon..cubela dlu..kalao nice.. thats mean im the winner!! yeah!!*brngan sat XP"





5 comments:

cik mas said...

header ikemal semat!!!!! :)

Lunia said...

eh3 susah nye nak pilih. tapi saya suke yg ikemal tu ^^ yang dari cik miza n cik ifah pn cantek =)

qilarazak said...

banyak lagii. ni baru part I :)

husnaradzi said...

sobs sobs .
banyak yg superb superb .
sure i punya x menang .
hohox
nany punya cun *kawan aku nih*heheh

nobody said...

wah~ una puji aq tuh.. cehceh..
wah~ byk lg yg tip top..
nampaknye mcm tewas jugak.. adess~
btw,una aq suka teddy bear tuh :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...