Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Tuesday, November 16, 2010

tolong saya boleh?

awak semua boleh tak syorkan saya blog apa yang awak suka sangat. sekurang-kurangnya saya boleh baca apa yang cerita best-best. Korang bagi la url blog yang korang suka tengok. Asal online je mesti nak tengok blog orang tu. Blog Hanis Zalikha tu aku da khatam dari awal dah. Dah tak tahu nak terjah blog sapa. BTW, Hanis zalikha dah tak selalu update blog dia laa. Bosan je. Ben Ashaari tu terlampau banyak sangat update dia dalam sehari sampai dah tak tahu nak baca yang mana satu dah. Bukan marah BA ok. haha. Bagus la. Mksud aku macam mana la BA dapat idea nak tulis banyak2 entry dalam 1hari. Kena bertapa dulu ni. hihi.

Kawan-kawan aku yang ada blog pon sape je lah kan. Takat Manje dengan Sheila la yang aku suka baca pon. Ada lagi kawan kolej yang lain tapi macam tak ingat je blog dorang. Hehe. Blog yang aku suka tengok aku siap hafal url lagi :)

Kawan-kawan blogger pulak yang aku suke tengok antaranya ialah Wan Gerrard, Cekla . Tu je kot yang currently sekarang ni aku rajin lawat. So kalau korang rasa blog korang tu best boleh la bg url kat aku nanti aku gi baca blog korang. Tak pon bagi url blog orang lain yang korang suka baca :)

11 comments:

manje poppy said...

sheila mana weh? sheila meila kah? ;)
weh, cmne kau buat yg link atas tu? ajar :)

qilarazak said...

bukan la. syeila classs mate akuu la. hehe.

yg link tu.? mase kau kat new post tu ko tgk kat sebelah text color tu. ada benda yg wane ijau tu kan. ko highlight dulu words then kau tekan wane ijau tu.

Mrs Nurul said...

BA TU TAKDE MAIN POINT PON AKU TGK DIA MENULIS..JUJUR NI..AKU TAK PAHAM SATU APE PON POST DIA

qilarazak said...

hahahahah. Sume ada pendapat masing2 kann.. :)

miya said...

meh!! lawat blog saya. best kaw2 punya. huhu.. tak malu aku.. slmt hari raya qila..

entri best:
kisah jin dengan tiga pemuda

qilarazak said...

miya. coming to youu :)

CekLa said...

thnx qila!ni yang terharu gila ni!huhuhuh! btw, salam aidiladha!

qilarazak said...

welcomee :PP
selamat ari raya jugaa :)

Anonymous said...

lawat blog ila.....

http://jommembebel999.blogspot.com/

saya_arief said...

blog saye pown jangan lupe..
;p

qilarazak said...

yup2. hihih. nanti qila promotee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...