Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Tuesday, November 9, 2010

Ohh Yaya Johan part II

kan before ni aku penah tulis pasal yaya johan. Click here . So bila aku belek-belek google and stalk everywhere akhirnya aku berjaya jugak baca blog dia. al - Fatihah buat Arwah Aiman. Tuhan lebih menyayangi dia. Aku tanak la curi blog dia and letak kat blog aku ni. Coz dia sendiri da delete blog dia. So kita kena la hormat privacy dia kan? Tapi dik, awak tu masih lagi muda. Macam-macam lagi yang awak tak tahu lagi. Orang lain pon pernah rasa kehilangan. Jangan siksa dia kat alam sana. Rela kan pemergiannya. Ada hikmah di sebalik apa yang terjadi kepada diri kita. Cuma kita tak tahu je. Tapi bila one day kita realize baru lah kita tahu apa yang Dia takdirkan untuk kita sudah semestinya apa yang paling terbaik untuk diri kita. Sabar banyak-banyak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...