Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Saturday, November 13, 2010

Menanti kepulangan kakanda.

Kan aku dah cerita yang band baby nak buat video klip kat Semenyih kan. So ari ni la dia pergi ke sana. Hmm. Bangun-bangun tidur dah ada 3 msg dari dia. Hmm. Sorry im not in a mood to reply all your messsages. Come home soon. Bila i da ada kat si tanak pulak you jumpe i hari-hari. Bila i kat Bangi hari-hari pon you nak datang jumpe i. Tu la manusia tak pernah menghargai apa yang ada di depan mata kan? kay la. Take care of yourself okay.

4 comments:

KBSM said...

bz kot..

qilarazak said...

tak de maknene die busyy :((

THE LEKAT LEKIT STORY said...

manusia sering lupa untuk menghargai apa yg ada disisi & selalunya menyedari bila ia semakin jauh.. lumrah la kan??

qilarazak said...

Tu la. Bila da jauh tau pulak merindu-rindu. ape aja la ragam manusia ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...