Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Sunday, November 28, 2010

Malu bertanya sesat jalan

Tapi kadang-kadang kalau kita berusaha dengan gigih tak akan sesat betul tak? Haa. Pada mulanya aku nak bertanya kepada yang lebih arif pasal blogger ni. Tapi nak tnya sapa? Layan ke dorang kat pertanyaan aku ni? Blogger hingusan la katakan. Soalan bodoh-bodoh takkan la dorang nak jawab betul tak?

Tak kelakar ke kalau tetiba tnya kat RedMummy(RM) macam mana nak buat entry melekit. Huh? *Lucah betul la kau ni. Dalam ati RM. haha. Kalau translatekan menggunakan Google Translator jadi la how to make sticky post. *Jangan ngada-ngada nak pergi google translator and copy and paste ayat aku ni eyh. Haha. Aku translate gitu-gitu je laa.

Okay sambung balik. Aku ni namanya dah 2 tahun be part of blogger tapi hampehh. Satu apa pon tak tahu. Sekarang baru lah tahu yang pasal sticky post lepas penat berjalan blog. Blog walking lahh. Ecehh. Padahal tak penat mana pon . Ambil dari yg sila tinggalkan link anda yang ada kat ats tu. Pergi la tengok. Takkan tu pon aku nak screen capture jugak. Pemalas tul la. Gi la tengok jap. Cepat. Aku tunggu ni. Aku tak lari mana-mana pon.

ok. Dah tengok?aku dapat dari myapeje . Sila la cari pada bahagian tutorial dia. Macam-macam la ada kat tutorial dia tu. Gi tengok okay. Kepada tuan punya blog. Saya berterima kasih di atas sumbangan anda mengajar pada blog anda. :)

Lagi satu. Aku dah tahu buat "Anda mungkin meminati". Pada awal nya memang aku nak tanya je kat blogger yang rapat dengan aku. Tapi segan la. Nanti kata aku ni buta IT pulakk. haha. ehh copp. Ape tu " anda mungkin meminati" tu?

tadaaaaaaaaaaaaaaaa.. haha. begitu noob kan Cik Qila ni :P

3 comments:

cikpuanhady said...

wahhh..terharunya dear..siap promote lagi..thanks qila..yang mana akak tau, leh je akak bantu..

ha, tutorial mengenai linkwithin ni pon nak wat jugak, tak dan je..hehehe..okla tu kalau dah tahu..dun worry, tny je, ramai blogger yg akan layan..

keep it up!!

qilarazak said...

thanks ya dear..
bgus la tutorial akak. ada org dia letak je tutorial tapi bnda ape ntah. susah nak cari tutorial yg betul tutoriall :)

cikpuanhady said...

ada spesel entri for u..tapi publish jam 8 pagi nanti..

http://myapeapeaje.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...