Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Monday, November 15, 2010

Blurr

Sebenarnya aku da sejam jugak online. Dok blogwalking ke sana sini. Blog BA tatau la dah bapa kali ulang masuk. Tu pageview die mencanak tak berenti-henti. Out of idea nak tulis apa sebenarnya. Adehh. Blurr sungguh ni. Mengapakah ini semua berlaku kepada diri ku ini?

P/s untuk AMIRA RAZAK. >>>> anda tidak perlu menjeling-jeling belakang saya semasa saya sedang sibuk untuk mengonlinekan diri dengan mencari idea apa yang hendak di tulis. Anda ingat saya tidak mengetahui apa yang dijeling-jelingkan itu. Diam la. Bongok la korang ni. Tak perlu kot baca kuat-kuat. HAHAHAHAHAHAHAH. awak boleh baca blog saya selepas saya post blog ini ye Cik/Puan/Madam Mira. HAHAHA. Padan muka kau.

MIRA THE MOREFATSS !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...