Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Wednesday, September 15, 2010

Alhamdulillah.

Sedang aku asyik belek-belek Utusan Malaysia Online tadi. mata aku tersinggah sekejap dekat entry bertajuk Aidilfitri empat selebriti bertudung. ada Heliza Helmi, Syarifah Nur Syed Ali , Siti Nur Syafiqa Amirul Melvin dan Farah Dianna Anuar. Sejenak otak ku ligat berfikir. Farah Dianna Anuar. hmm. Macam familiar. aku terus membaca perenggan yang setetusnya. Farah breep breep rupanya. Wah dah bertudung sekarang ya. Alhamdulillah. Bagus. Artis memang perlu memberi contoh tauladan yang baik kepada masyarakat. Then belek punya belek punya belek jumpa lagi artis yang dah bertudung. Anne hot.fm. sangat cantik dia bertudung. betul. Kite tah tipu awak. awak tak caya kite tunjuk.

haa. ni dia ;


kan kita da cakap kita tak tipu awak. :(
credit ; isu-hangat.blospot.com


Ada lagi orang yang dah bertudung. My lovely sister. kakak yang aku sayang. yang aku selalu buli. yang selalu tolong aku. Yang paling baik dengan aku.

Noor Atiqah bt Abd Razak ;

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...