Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Thursday, June 18, 2009

updated :)

hahaaha. hmm. ari ni pagi2 lagi aku da g bayar saman. thanks sayang. dapat diskaun la. rm30 je yg kne. hehe. then g breakfast ngan baby kat ngan tmpat keje dier. roti canai die. mak aiyh. superb! sumpah. thanks again baby bwk mkn kat mtpat yg sedap. hehe. then baby g keje.

aku balek umah. jln tu patot nye tak leyh masuk yg kat sunway tu tp aku bedal je. even dorg g ltak cone so that tak de org lalu. hahah. tp aku redah je. :) best gakk kdg2 wat kesalahan jln raya ni. waaaawawa. skali skala ann. balek umah msg2 jap ngan baby. org suh dier keje tp dier kate takpe leyh msg curik2. owh. sweet. sayang nya die kat aku. :) then terus tertdo. sorry baby. bgn tgh ari. baby antar msg2kali tapi tak perasan. tdo mati ar. hahah.

slepas aku on9 je and bapak ku nk gne laptop. aku da mule rasekan kebosanan yg melanda. amat dasyat skali. so aku ape lg. calling2 la. hahah. sape yg rply cpat aku lepak dlu. and pemenang nye adalah yana! hahah. aku g umah dier jap. tgk2 hamster dier. comellll la sangat. ade gmbar tp mls nk upload. cz bat laptop ni bodo cckit. lepak lame la gak. nk 2jam. then baby tnye nak amek dier ke tak. aku kan tgh bosan. so aku amek je la dier. hahah. eventhough aku tau kete tu tak sehat sangat.

smpai la kat office baby. then dlm perjalanan balek tu. ya allah. abg adik kepala mmg msuk aer. dorg g nyanyo lagu nasyid. drpada mawi smpai la lagu raihan. haha. dorg siap wat remix lagi. lirik? hmm. sume pon tau la baby nyanyi lirik terkapai2. haha. abg g amek stereng lock g wat alat music. hahah. sengal je. and finally as ussual. baby akan kacau minah kilang yg tunggu nk melintas. hahah. dorg terkejut beruk cz baby ttbe jerit. abg moto yg tgk gelak2 je. hahaha. sengal je an. then jimy kol. suh ajar die bm. smoga ko da tak repeat spm da jimm. haha. SK. g la ajar dier smpai kul 10 td kat kelana puteri. umah boy,asz,huda. tp yg laen da mcm wat umah sndri. td kat sne ade jimm,matt,boy,adlina,n membe adlina. sape nme dier eyh? lupe ar. hafiz kott. tatau la. ngeee.

then jmpe baby. die ajak g makan. kbtulan aku pon lapar gyler nk mati. haha. dier tnye nk makan kat ne. ade ke duet mamat ni dlm ati aku ann. haha. sorry baby. memule kat fariz. then stop kat jati. then last2 aku teringat nasi lemak babi. haha. bkn babi ok. halal. tp sedap gyler. dorg pggil nasi lemak babi. so aku pon terikut la paggil. g la sne. dlm kete aku dok ckp "im dying cz im starving". dier ckp "dont you ever said that". sweet plak mamat ni tgh2 malam ni. hahah. die teh o ais. aku limau ais. cz limau kat sne sedap. aku order nasi lemak ayam. die pon sme. tp die yg byk bagi kat aku cz dier tau aku ngah laoa. lgpon dier da mkn kat umah. aku lm lg. kebulur. nsi lmak ayam 2+teh o ais 2+limau ais 1=rm13. ok la tu. aby bayar. time kasih lagi sayang. tatau da bape juta kali aku ckp terima kasih baby. hehe. love to say those words :)

then balek la ape lagi. haha. kay la. tu je la.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...