Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Sunday, January 16, 2011

Hari ni kita gaduh.

Hari ni kita gaduh. asik gaduh tak habis-habis. bila kita nak stop bergaduh? tak boleh ke aman je sentiasa? apa perlu buat bagi nak buat mata ni berhenti mengalir? Arghhhh. aku benci diri aku. aku terlalu ego. kenapa? kerana kau yang mengajarku untuk ego. macam2 aku buat nak bagi kau berubah seperti asal. seperti dahulu. seperti 2tahun 2bulan yang lepas. Anniversary? Ada makna ke itu semua? apa makne dia bagi kau? macam2 aku dah lalui tapi aku kalah kalau kau terus begini. aku tak mampu lagi menahan kalau kau terus macam ni.

apa perlu aku buat?????? !!!!!
Ya Allah Ya Tuhanku sesungguhnya kau mengetahui apa yang tidak ku ketahui. Kau kuatkan hatiku. Kau teguhkan lah imanku. Kerana sesungguhnya aku tidak mampu lagi menahan kesakitan ini Ya Allah.. :'((

3 comments:

saya_arief said...

tabahkan ati..
:D

Myra Ayreen said...

http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

Chakk Chakk ... laga laga pp dulu .. me datang Menjenguk .. sambil bace bace Entry yang very the buggy and buzz nih .. hehehe ..

hit me back okey dear ..

NotaGedik : Gaduh itu pasti .. mengalah meskipun kita tak salah .. biarkan dia menang dulu ... biarkan dia selesa .. bukan bermakna kita ni rela di perlakukan sebegitu .. tapi biarlah di katakan sebagai "tarik tali" lepaskan tali dulu .. dah termakan umpan baru tarik .. :) and he will not run anymore ..

CekLa said...

ada org penah cakap, bila kita kapel, tunjukkan yg buruk saja.

sebab kalau nanti bila dah kahwin baru nak keluar yang buruk2, kita akan menyesal.

tapi, terima lah seadaanya. mengalah tak bererti kalah. pahit bukan bermakna sakit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...