Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Friday, May 20, 2011

Earning Nuffnang hilang !! Kenapa?


Nampak tak gambar kat atas? Kenapa ni semua jadi? Kenanpa earning yang selama ni ada je tiba-tiba hilang? Nuffnang tengah gila ke sekarang ni? Aku seorang je atau semua Nuffnangers pon jadi macam ni?

Haa. Jangan salah sangka ya. Manusia tak pernah lari dari buat silap. Bukan buat silap apa ya. Cuma kita mungkin terlupa sebenarnya kita sudah pon cash out dan terlupa sepatutnya kita menunggu postmen menghantar surat. Tunggu tiap-tiap hari sampai lebam menanyakan abang posto mana cek dari Nuffnang. Tidak mungkin abg posto tahu melainkan dia juga merupakan seorang blogger yang juga menempek iklan Nuffnang di blog nya.

Ya betul saya sudah pon boleh cash out duit saya melalui Nuffnang. Yes saya tahu ke'slow'an saya men'cash out' Nuffnang. Nak buek macam mano jang. Den dah kobar den malas nak update blog. Al maklumlah saya ni seorang yang sangat busy.

Dan setelah saya menyaksikan earning saya yang masih kekosongan itu, hati saya berbunya kembali apabila setiap hari mendapat BE yang baru dari Nuffnang. Mungkin benar juga apa yang di kata kan oleh para bloggers dimana kalau dah boleh cash out terus cash out kerana Nuffnang akan bermurah hati memberi BE yang lebih banyak kepada kita. Tak percaya??

Tadaaaaa
Haa. Percaya tak setiap hari 1 BE baru muncul. So apa lagi tunggu. Siapa yang dah boleh cash out tu terus je cash out okay . Sambil menunggu abg posto terjah kerumah dan bertanyakan tentang cek dari Nuffnang kat abg posto :)

5 comments:

Rawkzell said...

best la dah dapat nuffnamg . jerza baru register . hope2 dpat gak merase :D

qilarazak said...

kompom punye dapat merasa :)

Anonymous said...

lek lek . chill ! XD

cekLa said...

dh lame tak update blog. tak tau ape cite..tah ade visitor lg ke tak.

zahidah dihaz said...

lama dah tak dapat be..almaklum lama tak update....



New Entry:Kenangan: Aku, lampu

dan radio


Jom join contest "I love perfume"

Tolong vote for me @ Contest like @ Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...