Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Thursday, March 10, 2011

Bagi bakal pengantin yang masih mencari photographer and make up artist.

Okay listen here to all bakal groom and bakal bride. ( Qila tak perlu poyo nak tulis English pulak sekarang ni. ) Ahad yang lepas I pergi Wangsa Walk with my friend. And kebetulan ada Pameran Pengantin kat situ. Okay I tipu je. Sebenarnye I memang dah rancang dah dengan my friend nak pergi sana pon. Sebab kakak my friend bukak booth kat sana. So I pergi la sana untuk memeriahkan keadaan kat sana. Almaklum la. I ni kan memang suka meriuhkan suasana persekitaran. Haha. Tak boleh belah statement kau Qila Razak !

Mahu nampak cantik seperti artis? Ingin nampak jelita semasa hari pertunangan, pernikahan, persandingan malahan majlis makan malam?I ada tempatnya. Murah dan sangat berbaloi dengan pakej yang di tawarkan. Ekin Nikiys adalah jawapan nya ! Beliau juga merupakan anak didik kepada Nurul Shukor. Siapa itu Nurul Shukor? What? Korang tak kenal? Well hello. Nurul Shukor adalah make up artist Datuk Nurhaliza. Yes you can hire Nurul Shukor on your big day and just prepare RM1200 to pay to Nurul Shukor. Untuk orang yang tak berapa nak berada seperti Datuk Siti lupakan sahaja hasrat murni mu itu. Sebelum jauh lagi terpesong mari lah I tunjuk kan hasil kerja Ekin Nikiys.

Gambar yang atas ni masa dekat Wangsa Walk yang I cerita awal tadi. Haa. Actually I pon di make up sekali. Nak tengok ke? Alaa. Macam malu je nak tunjuk. Tak payah tunjuk eh? Haa? Nak juga tengok ke? Ye la. Kite ikut majoriti. Siapa nak tengok cepat angkat laptop and keyboard masing-masing. Tak kisah la yang ada dekat cyber cafe ke rumah ke office ke kolej ke library ke kedai mamak ke.
Nah. Amekkk ! Tapi promise me jangan gelak. Malu la kite nanti :$

Okay stop laughing !

Lets continue, bagi sesiapa yang masih lagi mencari photographer untuk wedding or engagement ( indoor & outdoor ) boleh lah pergi ke blog D'Snapshot Photography untuk lihat hasil karya mereka. Ini antara hasil yang paling I suka tengok.


4 comments:

athirahassin said...

cntiknya..... huhuhh... cena la nk pndi mekap ni...

zahidah dihaz said...

tengah cari photographer untuk konvo...huhuhu


New Entry: [Keputusan] Miss Zahidah 4in1 Lucky Draw

Dda Ly said...

thanks for sharing..lawa nyee die mekap..:)

meh ke rumah..
~a week already~
keep in touch ye..♥♥♥

-farrah- said...

nice...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...