Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Thursday, December 30, 2010

Cerita sedih :'(

Terima kasih awak.
Terima kasih sebab semua yang saya dah bagi dekat awak, awak sia-sia kan. Terima kasih sebab buat saya tertipu dengan perubahan awak. Terima kasih sebab buat saya terpedaya dengan janji awak. Terima kasih sebab hari-hari saya menangis sebab awak. Terima kasih sebab buat saya berangan nak jadikan awak tunang dan suami saya. Terima kasih awak sebab awak hadiahkan kita peneman. Peneman yang menyakitkan.

Awak cakap bagi la awak tengok diari saya. Buat apa awak nak baca kisah silam saya? Biar lah saya sorang je tahu kesakitan kisah lampau saya. Sekarang masa saya ada awak. Saya berblogging. Cerita pasal awak. Satu dunia boleh baca. Tapi awak ada hargai ke? Sekarang macam mana saya nak buat dengan blog ni? Nak suruh saya koyak-koyakkan dan campak dalam tong sampah macam kisah silam saya ke? Awak ingat senang ke? Bagi awak mungkin senang. Tidak untuk saya.

Awak. Bila kita baca orang lain bercinta kita mesti cemburu. Sebab apa? Sebab kita tak pernah rasa bahagia macam orang lain tu. Walaupon orang yang couple tu antara buaya darat yang terbesar sekali kat Malaysia ni. Tapi kenapa buaya darat pon masih mampu buat GF dia bahagia sedangkan awak tak pernah pon buat kat kita macam tu.

Kita dah lupe la segala kenangan awak dengan saya. Kenapa ye? Saya pon tak tahu. Mungkin memang tiada jodoh buat kita. Jangan risau kita akan jaga diri kita. Jangan risau kita dah takkan rindu awak lagi dah. Jangan risau kita dah tak kan suruh awak teman kita lagi dah. Jangan risau kita tak akan berharap pada awak lagi dah.

Jangan risau dah tak kan ada orang yang teman awak main bowling macam kita lagi dah. Jangan risau dah tak kan ada orang teman awak karaoke macam kita lagi dah. Jangan risau dah tak kan ada orang teman awak main Left 4 Dead lagi dah. Jangan risau dah tak kan ada orang teman awak tengok bola and futsal lagi dah. Jangan risau dah tak kan ada orang tegur kesalahan awak lagi dah. Jagnan risau dah tak kan ada orang teman awak main layang-layang lagi dah. Jangan risau dah tak kan ada orang teman reply status awak kat FB lagi dah. Dan jangan risau dah tak kan ada seorang wanita yang pergi ke rumah awak tunggu depan rumah awak lagi dah.

TERIMA KASIH CINTA.
you hurt me so bad. :'(

12 comments:

CekLa said...

alahai..~sayu je.

qilarazak said...

da kering ati ceklaa :(

Wan Gerrard said...

jgn sedih2 ea qila ^_^

qilarazak said...

sakit mata hati. mata ke hati? :(

Unknown said...

pernah tak dengar org kate "kadang2 Allah temukan kite dengan org yang salah supaya kite bleh bertemu dengan org y betul" mungkin dia tak layak untuk kamu dan mungkin akan dtg org laen y lebih menghargai dan menyayangi kamu seikhlas hati

panggil madi je ! said...

byk kan saba okeyh

Unknown said...

pernah tak dengar org kate "kadang2 Allah temukan kite dengan org yang salah supaya kite bleh bertemu dengan org y betul" mungkin dia tak layak untuk kamu dan mungkin akan dtg org laen y lebih menghargai dan menyayangi kamu seikhlas hati

sHy said...

saba ye...
mesti ade hikmah tu..

http://shaifulshafian.blogspot.com/

sHy said...

jgn sedey k..
dh jadi follower ke 363 qila..
hepi k..all the best n gudluck..:)

http://shaifulshafian.blogspot.com/

iniialahaku said...

tgglkan suma di taun 2010..mulakan yg baru di taun 2011..chillax la..hehe

Sunah Sakura said...

nape ni dear? sedihnya baca...:( moga semuanya baik2 je..

baru nak bagi award kat u..nanti bila da ok, leh amek ye..

qilarazak said...

bukan photographer: da byk kali dengar :(

madi : insyallah

shy : sabar itu sparuh dari iman.. terima kasih follow..

iniialahaku : terima kasihhh

sunah : biasa la. hidup ada naik ada turun :P Qila amek okay.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...