Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Thursday, December 30, 2010

Khairul Fahmi punca SEO ?

Apabila Qila search dekat google tentang Khairul Fahmi Hanis Zalikha, tentunya pemilik terulung yang hot dan cantik iaitu Hanis Zalikha memiliki takhta yang pertama kerana dia juga pernah menulis tentang Khairul Fahmi melalui catatan nya iaitu Cinta Tanpa Restu. Qila meneruskan scroll ke bawah kalau-kalau Jarirunicng kepunyaan Elia ada dalam senarai. Amat terkejut apabila tengok di tangga yang kedua dan ketiga iaitu blog Qila. Wahh. Daripada carian 12300 orang yang menulis tentang keyword tu blog Qila mendapat tempat di situ. Ini pencapaian yang amat membanggakan.

Nah. Tak percaya sangat kan?


Qila teruskan lagi mencari pasal Khairul Fahmi ni. Kali ni cari pula dengan menulis Khairul Fahmi Nora Danish. Sekali. Alamakkkk. Wow. sumpah terkejut sampai kakak Qila cakap "kenapa?". Qila cakap "tak ada apa". Sebab dalam hati cakap kalau cakap pon bukan nya dia tahu apa-apa pasal benda kejadah ni pon. Walaupon hanya 3370 orang yang menulis tentang ini tapi amat memberi semangat kepada Qila untuk menjadi penulis yang bagus :)

Amik lagi sekali .

Adakah ini yang di katakan tentang Search Engine Optimization atau lebih di kenali dengan SEO. Qila tak tahu sangat pasal SEO ni. So siapa yang pandai untuk menerangkan meh kita comment-comment and alang-alang tu ajar la Qila sekali. :)

P/S : sangat suka apabila Alexa.com menunjukkan blog Qila di bawah 1million. Dan rank Qila ialah yang ke 3041.Dalam Malaysia okay ! Tercapai sasaran Qila. Cekla! Entry hari tu Qila da capai ! Entry mana? Entry yang ni [Link] :p

7 comments:

Cik Suria said...

atty singgah cni..=)

qilarazak said...

macihh :)

sHy said...

tahniah buat qila..:)..all the best k..: )

CekLa said...

tahniah qila!

qilarazak said...

shy : trima kasih bagi semangatt :)

ceklaa : yahoo. kita da bawah 1mill :P

athirahassin said...

huyooo... terbaik tu qila... good job :)

qilarazak said...

athirah : hehe. thnks dearr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...