Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Thursday, December 9, 2010

Buah Dada Fasha Sandha pon gunakan Adobe Photoshop?


Haa. Terbeliak biji mata baca tajuk entry. Abis la keyword lepas ni dah tak suci. Haha. Meh jom kita tengok ya.


Credit : BeautifulNara

Hmm. apa sebabnya sampai nak edit yang kat belah tengah tu pulak ya. Untuk apa tu? Kenapa? Dah tak center ke? Kelakar pon ada tengok gambar ni. Tangan yang bawah nak menarik baju. Tapi kalau ye pon majalah ni nak melariskan pasaran nya ta perlu la sampai nak letak gambar sampai macam ni. Kalau betul Fasha ni ramai peminat dia pakai baju kurung pon oorang tetap beli jugak. Betul tak? Sama-sama la pikir kan. Hmm.

p/s : Kecian kat Nana ngan Sein. Dorang da cerai talak 1 :(

12 comments:

Mizi a.k.a SKELERTOR said...

sbb tak cukup KAW! lah kene edit mcm tu skali.. buruk lak aku tgk hahaha

trs trg aku cakap kan

qilarazak said...

mmg buruk sngat ponn.. haha

Nieza Micha said...

geli... burukk.. erghhh... gpun aku benci tgk fasha sanda... haha!~XD

qilarazak said...

siapa yang suka kat diaa?? haha. Abg jejai je laa kot :P

Rogayah Suparman said...

LOL
ada ke lg org lyn mags ni skrg??

qilarazak said...

tak ada orang baca kot tu dia edit sampai macam ni .

Erin said...

uuhhuuhuhuh...ciannye.. :p

azureEn said...

nampak mcm sagging.. XD kesian fasha. naseb laa i tak suke dye :P

qilarazak said...

cian dia kann. hihihih

Ainismaira said...

edit ngan xedit same je.. xcun die pnye.. ops.. eheh

CekLa said...

hoh! sian jugak kat dia! sebab dalam banyak2 gambar, napa si pengarang majalah letak gambar nampak tetek gini?

tapi, dia sendiri mengundang umpat keji orang dengan berpakaian macam ni.

lanatk ko la fasa sendut!

qilarazak said...

aini : haha. tau takpee..

cekla : dua2 pon buta kott. haghaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...