Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Tuesday, November 23, 2010

Sabar lah wahai hati .

Korang mesti perasan kan lately ni blog Qila makin merundum jiwa je kan. Bagi sapa yang betul-betul loyal follower memang korang akan tahu la. Tapi siapa je yang betul-betul follow blog Qila ni? Takat kawan aku je la kot. And mungkin para stalker yang nak tahu apa jadi dekat aku kan. Hmm. Tak kisah la mana-mana pon asal kan ada juga orang yang membaca kan?

Aku tak tahu owh nak cite kat siapa. Yang sebetul-betul nya aku tengah stress sangat-sangat sekarang ni. Aku ni jenis even benda dah lepas pon susah sangat aku nak lupa kalau benda tu betul-betul aku terasa or memang bagi impak kat aku. Memang aku susah nak lupekan. Even aku penah gadoh dengan kawan aku dekat sekolah agama masa aku darjah 4 pon aku masih ingat lagi sampai sekarang. Even aku masuk tarian mase aku tadika pon aku masih ingat. Apatah lagi aku ambil hadiah dapat murid paling cemerlang masa kat sekolah tadika dulu.

Wanita dijadikan dari tulung rusuk kanan, bukan dari kaki untuk dialas, bukan dari kepala untuk dijunjung, bukan dari bahu untuk dilindungi. Dekat di hati adalah untuk disayangi dan di kasihi. Hati kenapa sakit? Kenapa perlu begini? Aku tidak meminta ini semua terjadi. Tapi apa yang di jaga rapi pasti nya akan terlepas jua. Aku berdoa kalau dia bukan jodoh ku, Kau jauh kan lah aku sejauh-jauhnya dan kalau betul dia jodoh ku , Kau bukakan lah pintu hatinya. Aku dah tak sanggup ini semua terjadi kerana aku sangat cinta. Aku tidak mampu menahan lagi. Tiada siapa yang mendorong, tiada siapa yang mengampun. Aku berbisik tiada siapa yang mendengar. Aku menjeit tiada siapa yang mencapai.


Bisikku pada bulan
Kembalikan temanku
Kekasihku, syurgaku
Tanpa dia kelam menemaniku
Sepi memelukku
Bulan jangan biar siang
Biar alam ini kelam
Biar ia sepi sepertiku...

Sepi...

2 comments:

CekLa said...

sy perasan. bukan semua yang awak tulis tu ikut fakta kan qila?

kembali pada tempat asalnya cinta. Dia tahu apa yang Dia beri.

menangis lah bila terasa perlu tapi jangan rebah pada satu saat pun.

tunjukkan perempuan itu sememangnya hebat gagah. ok dear?

qilarazak said...

menangis je cara boleh luahkan sekarangg. Hmm. kene tabah kan je la ati nii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...