Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Saturday, November 13, 2010

Percutian Selama Setengah Jam di Nike Bandar Baru Bangi

Okay. Currently mood tengah excited post entry ni. haha. Aku ni dah lama mengidam nak beli kasut. Nak beli kasut tumit pikir balik bukan nya pakai pon gi kolej. Kalau pakai pon antara pakai selipar atau crocs je. haha. So pk punye pk punye pk nak beli kasut ape tetiba teringat pasal handball kat kolej. Our team dapat no 3 tau mengalah kan semester 3 yang lain. Walaupon without practise or what so ever. Team yang practise pon kalah. Poor you. Next time try hardest. TAk perlu pon practice-practice ni. Hahah. Sounds very mean. Ada aku kisah? Blog aku bukan blog kau. Buat la blog sendiri tak payah nak baca blog aku. Pathetic!

Okay sambung balik cerita. Malam tu baby ajak gi Al-Ikhsan kat BBB la. Mule-mule die ajak pergi Alamanda tapi aku da bosan la lepak Alamanda. So aku ajak la die pergi Al-Ikhsan kat BBB je. So pergi la. Mula masuk Al-Ikhsan. Pada mulanya mata baby tertancap pada kasut Nike Merah Hitam. Aku pon suka yang itu. Tapi bila dia pakai aku tengok kaki dia kena dengan kasut yang ni.

Nike 5 : Elastico Finale

Cantik kan? Sumpah cantik. Bila dia main futsal mata aku tak melepas dari tengok kasut ni. Color dia mengancam jiwa si penengok. Hhaha. Price RM359. Amboi. Kau ingat ni nak ape? Boleh bayar duit kereta sebulan tahu takk? HAhaha. Tapi biar je lah. DAh dia memang betul-betul minat. Au cakap kat dia. Beli mahal-mahal so boleh pakai sampai bila-bila. Jaga baik-baik. Errr. Sebenarnya boleh ke kalau seminggu 3-5 kali main futsal kasut tu boleh maintain even though harga dia mahal sekali pon?

Design dia sangat unik dan color dia cukup menawan. hehe. Sumpah im falling in love with this shoes. Sampai cakap kat baby. Baby pls tukar ngan kasut I. Saiz dia 9. Saiz aku 6.5. Nak muat macam mana? Aiii. Gaya cakap macam Qila pon beli kasut jugak je. Hahah. Okay nak di jadikan cerita. Bila dia dah pilih-pilih semua dan dah bayar. Aku tengok je kasut dalam Al - Ikhsan tu dengan pandangan yang berat. Akhirnya kata-kata yang ku simpan melorot jugak keluar. "You kata nak belanja I kasut? ". Baby said " Sayang kan I dah cakap you nak apa you pilih je tapi you tak de pon cakap nak kasut mana-mana. okay jom " Sambil tarik tangan ku. So apa lagi naik sawan la aku pilih kasut. Hahah. Ni kasut kedua aku kat Nike. Excited la sebab kasut mahal suma orang yang hadiahkan. Sesen pon duit aku tak kuar. So tengah duduk tu aku cakap you pilih la sayang. I okay je. Dia pilih kasut ni.

Nike 5 : Elastico Hot Lime

Hihi. Adik beradik dengan kasut dia jugak actually. Price RM199. Okay cheaper from his. Lagipon tanak la beli mahal-mahal nanti kan membazir pulak. Aku bukan selalu pakai pon. Biar la dia beli mahal coz dia selalu pakau . Ni pon tengah tunggu dia balik main futsal. Boring betul tak de dia dalam hidup ni. And kitorang tukar tali. Kan warna kitorang lebih kurang sama. So tali dia warna biru n tali aku warna hijau. Sekarang tali dia guna tu aku punya. So tali dia warna hijau tali aku warna biru. Hihih. Excited tak aku? Excited kan. hahahahaha :))

Thanks sayang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...