Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Thursday, November 25, 2010

Datuk Siti Nurhaliza makin seksi.

Credit ; Budiey

Hmm. Dah keluar pon kan statement Datuk Siti dalam Melodi. - Saya hanya berselendang bukan bertudung. Adakah Datuk Siti tersepit di celah janji yang beliau katakan sebelum pergi umrah dahulu? Lu pikir la sendiri.

9 comments:

rieyana ynn said...

tak suka siti sejak dulu...hikhik...;D

saya_arief said...

makin sihat.

rabiatul said...

biasa lah tuh. :)
kte fikir lah sndri.

eqacashperlala said...

tu lah
janji je lebih
pastuh, tak sanggup nak buat

boo!

qilarazak said...

reiyana_sama la kite. kihkihkihh..

Arief_ makin debab.

rabiatul_ni ke yg kita perlu ckp artis contoh? Tak kott.

eqa_tahu takpe. riak . janji tapi tanak buat. riak dgn tuhan.

Wan Gerrard said...

hmm tak sempat kot pakai, dah lambat nak ke sana =P

qilarazak said...

wan : Tak kan la tak sempat pakai.. haha. mungkin juga dia menghabiskan masa untuk make up. Simply Siti :P

Azza Zahra. said...

emm part nie, agak susah siket.
Mgkin gak siti tersepit dgn
janji yang pena dia ckpkan dulu.
Tapi rasanya dulu siti ckp akan
bertudung selepas menunaikan haji,
bukannya berselendang. Wallahualam.
Dilema artis popular.

qilarazak said...

azza : ye lah tu agak nyee. lain kali kne record kalau orang berjanji

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...