Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Monday, November 22, 2010

apa itu 3 R ?






Respect, Relax And Respond la.

Haa. Ni nak cakap. Aku ni memang peminat setia cerita 3R ni. Tapi kan dah lama sangat dah 3R dah tak ada kan? Kemana semuanya menghilang? Kalau si Tini tu tahu la ada kat Hot.FM. Tapi yang lain mana? Aku sangat suka tengok 3R. Maklum la tu kan cerita pasal isu-isu perempuan. Kesemua isu yang dorang bincang kan tu memang terlampau berguna untuk aku yang pada waktu itu meningkat ke alam remaja la kata kan. Ecehh. Tapi sekarang pon masih remaja lagi. Tak tua lagi okay. Angka 2 pon masih belum berada di hadapan :)

Tapi sekarang kemana semuanya menghilang? Diam je? Bila nak sambung episode 3R yang baru. Tahu tak ramai sangat yang follow 3R ni. Tak kira la usia. Sampai adik aku pon waktu tu pon tengok padahal umur dia baru berapa. Mak aku pon tengok even waktu tu dia pon da 40+. Yang paling dibanggakan sekali bapak aku sendiri pon tengok tau. Bukan semua isu ke arah perempuan tapi ada jugak part-part pasal perempuan yang laki jugak patut tahu kan? Alaa. Macam apa nak buat bila perempuan senggugut, memahami hormon wanita semasa datang bulan, apa yang perlu dilakukan semasa isteri hendak bersalin dan macam-macam lagi la.

So boleh dikatakan hebat juga la penangan cerita 3R ni. So harap-harap 3R akan sambung lagi untuk memaparkan isu-isu yang berguna untuk gadis-gadis di luar sana. Jangan jadi macam tak ada maruah diri kalau disuruh pilih antara BF atau KLCC.

Tini yang vavavoom,
Yuen yang bersahaja
&
Rafidah yang serba boleh.
Credit ; Tini Hot.fm

Azzah yang sempoi.

2 comments:

CekLa said...

3r sebenarnya telah membuka mata rakyat malaysia ni ke arah isu2 sensitif wanita.

nice entri qila!

qilarazak said...

smlm tak leyh tidur. ttbe teringat dorg nii :)
thnks ceklaaa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...