Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Thursday, June 4, 2009

hari macam kimak!

firstly.
pagi2 aku bukak mata tp rase semacam je. takpe. teruskan jugak, bkan kite boleh undur mase pon ann. hehe. then kuar2 bilik ika(kakak aku) kate broadband tak leyh gna. hahha. for sure sebab tak bayar bill lg ann. aku tnye akak aku bill da smpai ke lom. then call alip. tp phone off. terpikir jgak knape an. kol alfy which is his brother tp alfy kat sunway pyramid. hmm. what a day.

secondly. pergi bayar bill broadband. dapt jugak bayar full. hehe. g ngan adik aku. da best2 jalan ngan die, akak au plak suh bli waffle. bli la waffle yg tersedap skali kat glomac. ngee. benti la stop kjap. aku park la. aku bli 2waffle. strawberry+choc & strawberry+kaya. da abes beli tu start la kete. then jalan da. suddenly aku terlanggar mcm tebing kat blkng glomac tu. perghhh. agak terkejut la. cz aku tak pasan. adik aku pon tak pasan. aku da cuak da. tatau nk wat pe. nasib baek tak de org tgk. hahahh. malu sioot! then mggunakan kepakaran aku, aku berjaya jgak reverse. tebing tu tiggi gak. nak arap kan adik aku sepatah haram pon dier tatau of course. haha.

thirdly. g la jumpa buah ati aku. kat ani sup utara. din & du. couple yg terbaek! haha.. aku bru je order teh o ais limau skali pndang blkng nmpak mbpj da saman kete gue! SHITT!! alip pon lari r g kat kete. malangnye org tu da print. adoi! sadis! tp nasib baek dier yg bayar. hahah. RM100. tp dpat diskaun la. RM30 je byar. 2 la. cuai btol la aku ari ni.

mcm kimak kan ari aku aini. sabar je la. then tgh lepak2 skali HOT STUFF JIMMY kol aku. haha. lme tak ckp ngan die. ngeee. die suh aku ajar dier rumusan. well utk pngetahuan sume i was his teacher for maths last year. alhamdulillah maths dier kredit. tp bm dier plak yg lingkup! adoi. btol mat saleh r dier ni. tp dier kne repeat lek cz bm tak kredit mane nk teruskan study ann. hehe. dier suh aku ajar dier bm. insyaalah dpat yg terbaek!

hmm. aku rase setakat ni kot. n pon da pnjang sangat. ade la cite2 yg aku malas nk tulis n tanak aibkan org. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...