Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Friday, June 5, 2009

fuhhh.

setelah lama aku pretend that aku kuat. akhir nye aku menanges juga. tp kau tatau kan. aku sayang kan ko. aku nanges pasal ko. dan juga dia. seorg kawan laki yg teramat baek utk aku. wuwuwu. perit nye rase. sedeyh tak terkira. redha la. nak wat mcm ne lg. baby. i nak nanges kat u. wuwuwu. i kol u, u pon tak angkat. lg la i sedeyh. then i msg u. i ingat u pon marahkan i cz kite had our small fight just now. then u terus kol i. u ckp baby im sorry td i makan. its ok. i tak marah. i syukur sangat baby. syukur sangat dapat u dlm idup i. u byk ubah i. thanks sayang. thanks a lot. baby. iloveyousomuchsayang. u nasihat kan i. u ckp if you da mtk maaf its okay sayang. just let it be. sume ni da mmg ditakdirkan sayang. i kuat. i tabah. i know.

paling pntng aku lebeyh menghargai kehidupan aku skrg. family sayang pon da knal i kan. :)
now be more matured lg. hehe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...