Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Monday, August 15, 2011

Aku Rindu Kau la ! :(

Sedang aku buat notes untuk International Trade yang akan ada test pada hari esok tiba-tiba hati memanggil-manggil untuk buka Facebook. Tapi tak ada benda pon. So apa lagi yang aku buat. Baca blog kawan-kawan.

Seperti biasa aku akan baca blog si dia. Mungkin dia tak tahu betapa aku merindui dia. hmm. Aku terpandang ke arah atas side kanan. Tertancap pada Youtube. Aku pon click. Terpampan lah depan mata aku kenangan lampau. Sudah di upload 3 tahun yang lepas tapi baru aku tahu sekarang. Yess. Si dia memang tidak suka bercakap benda yang dia ingin luah kan. Si dia lebih banyak mengarang. Dan aku amat menghargai dan betapa aku merindui suasana itu bersama dengan nya.

Dah 3 tahun benda ni berlalu. Cukup la sudah. Perasaan ini amat tidak digemari oleh diriku mahupun diri kau. Kembali lah pada yang asal. Aku amat merindui diri kau. Tapi aku takut kau tidak lagi boleh menerima diriku. Setiap kali aku teringat pasal diri kau, aku akan menangis. Tak kan pasal dia hubungan kita jadi macam ni? Kau lah sahabat aku dunia akhirat.

yes. dia :(

Yang Benar ;
Kawan mu yang merindui dirimu,
Terasa tangan mu yang kecil memegang tanganku,
Sama pendek sama chubby,
Aku ingin menjadi orang yang kau akan cerita masalah kau,

Walaupon aku tahu kau akan kata tak ada orang paham situasi kau.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...