Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Thursday, January 13, 2011

Hodoh ke artis tanpa make up?

Haa. Kali ni nak cerita pasal hodoh tak artis ni tanpa make up. Ye la. Selalu kalau terserempak atau berlakon or mennyanyi mesti pakai bedak tebal-tebal punya nak cover emua kecelaan yang ada. Kecelaan ye. Bukan kecelakaan. Lain maksud tau.

So ada yang terpikir sama ada sama ke kulit artis macam kulit kita? Atau sememang nya kulit mereka memang cantik di sebabkan pakai alat pencuci dan barangan make up yang mahal. Lets cekidout.

Misha Omar.


Fazura

Bunga Citra Lestari
Amboi Bunga ni nak tayang aset yang kuncup ada ke?

9 comments:

Rogayah Suparman said...

hahaha agak la. vuroknye fazura w/out makeup

athirah said...

perempuan kalau memang tak pernah mekap... msti cntik... tp kl dh biasa mekap pastu x mekap.. mesti nampak xsihat...

cik ciput said...

make up tu kecantikan sementara je..hehe

d_LA said...

pucat lesi sume mcm sakit..huhu

Wan Gerrard said...

hot gak bunga cinta lestari tu =P

nur dhiya' aida said...

natural beauty xley sorok ng makeup hahaa
jdik saranan saye yer :
jgn pakai make-up coz it will make ur beauty last longer..make-up can make out skin aging very fast n nnti kalo xpakai kan da nmpk mcm org xckup makan.n last.senyum selalo!! hehehe
sengih pon xpa!

uMi KaLtHuM said...

hahaha siyes xcantik kot if artis xmake up..hehe

CekLa said...

tak cantik pun. make up tu skadar untuk mengaburkan mata je..

Nadia Mashuri said...

huhu.. muka pucat je semua..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...