Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Monday, January 10, 2011

Apa pentingnya follower.

Bukan nak marah atau mengutuk. Cuma rasa terkilan sebab kebanyakan nya tulis di shoutmix hai i dah follow. Follow me back. Tapi bila tengok. Tak ada pon muka engkau dekat list follower aku kan. Memang dalam mimpi la nak follow balik. So bila sorang dah buat macam ni. Rasa macam terkilan la. Bila orang tu tulis dah follow and sebenarnya dia memang dah follow tapi di sebabkan kita pernah tertipu so rasa macam tak nak percaya pulak kan? Kan dah rugi.

So kepada blogger yang kaki dok kelentong tu ingat and sedar la sikit. Para blogger yang lain juga ada otak nak pikir. And mostly mesti budak yang baru nak kejar traffic and baru buat blog. Tu nyibuk nak suh kita follow balik. Aku bukan nak cakap besar atau apa. Follower aku pon tak de meriah mana. Tapi jaga lah hati blogger yang lain. Ingat senang nak jadi blogger yang peramah,baik,sopan dan baik hati? susah tau.

P/S : kepada blogger yang baru nak up tu respect la para blogger yang lain ya. and tak perlu la tulis U FOLLOW I FOLLOW. Seriously annoying okay.! Biar la orang yang follow kita tu rasa blog kita cukup untuk memberi mereka faedah and ilmu then dorang sendiri akan follow kita sendiri. Tak gitu?

4 comments:

suria lekatlekit said...

dorang cuma buat blog pasal nuff je sbb tu jd cmtu

Unknown said...

bese jgk jumpe macam tu..tapi g jgk la kat page die komen mcm bese..tapi xfollow diorg la

Sunah Sakura said...

setuju~ selalu gak dapat yang macam tu..tak larat gak nak follow semua..

saya letak list yang saya follow kat bloglist, maka mana yang entry tajuk macam best tu saya gi jenguk, baca, komen..tapi kadang2 tak sempat nak gi semua...

Wan Gerrard said...

hmm biasa la ramai cmtu..masalah kecik je ni =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...