Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Tuesday, December 21, 2010

15736 VISITOR SEMINGGU BLOG 2DAYBLOGGER.COM CONTEST

Assalamualaikum pembuka bicara. Dengan menghadapnya laptop menggunakan broadband yang sudah kehabisan limitnya sudah semestinya semua orang pun tahu betapa lembab nya speed yang di berikan oleh Celcom mahupun Maxis kepada diriku. Terdetik hati nak click satu entry yang telah di terjah oleh owner nya sendiri di blog kesayanganku yang bertajuk ;
15736 VISITOR SEMINGGU BLOG 2DAYBLOGGER.COM CONTEST .

Contest atau yang lebih suka di sebut sebagai aktiviti oleh tuan blog iaitu Faisal Abdullah yang sudah berkecimpung dengan arena blogging pada tahun 2007 tetapi hanya serius pada bulan ini iaitu Disember 2010. So kalau nak join aktiviti ni semua yang berminat nak join perlu lah membuat satu review tentang blog 2dayblogger .

Header yang di pertaruhkan oleh tuan blog(mungkin header ditukar-tukar setiap bulan kerana siap ada edisi Disember). Sangat kemas dan senang nak cari dan godek-godek blog ini. Namanya juga senang untuk di ingati. 2day blogger . Simple je kan?

Keahlian juga turut di sertakan dalam blog ini kepada subscriber dan tips mengenai blogging dan juga nuffnang akan terus di hantar oleh pihak Faisal terus ke inbox email anda. Best kan?Plus FREE je. Siapa yang tak suka barang percuma kan? Tak perlu nak terjah blog-blog or search Google utnuk cari tips-tips dan kadang kala tertipu kerana tajuk entry yang dasyat sedangkan isi entry hanya tak sampai 5baris. Macam tajuk and isi tak ada connection la senang cakap.

Tak perlu la nak tekan older post ke nak cari older post sebab macam-macam entry di sediakan di sebelah kanan blog. Senang cakap macam-macam ada. Daripada tips blogger newbie ke contoh resume Bahasa Melayu. Macam-macam ada dalam blog ni. Bukan sahaja tutorial atau tips semata-mata.

Pada mulanya aku tengok mak aiyhh. Panjang nye benda kejadah ni. Haa. Ni la tempat owner ping blog dia. Ada Friend Feed, Facebook, Google Buzz, Reddit, Stumblers, Tumblr, Twitter, Buzz, Email. Macam-macam sampai ada yang aku tak tahu pon. Haha. Siap ada print this post sekali. Senang kan. Memudahkan bagi sesiapa nak menggunakan blog dia sebagai research dan boleh study untuk jadi blogger yang berjaya. Insyallah.

So bagi sesiapa yang berminat untuk menjadi antara 15 blogger yang bertuah untuk di beri cara-cara untuk meningkatkan traffic blog sila lah layari blog ini ;
http://www.2dayblogger.com/blog/

3 comments:

Faisal said...

Salam Qila,follow widget ada kat bawah entri n di sebelah sidabar..

thank you,nanti saya add review Qila dalam list ye..tq=)

CekLa said...

update je blog setiap hari. tentu ada yang masuk!

qilarazak said...

faisal. : nti terjah ballik.. berukband ni mmg beruk tul.

cekla :mmg, tapi yang msuk tu sll nye pon orang yang sll tgk blog kite jee.. lain la macam blogger yang da famous.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...