Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Tuesday, October 19, 2010

Segmen Khas

Buat julung-julung kalinya entry Qila pasal orang yang rajin lawat blog Qila dan orang yang tangan nya rajin menaip di blog Qila. Macam last entry Qila ada cakap walaupon dah dua tahun ada blog tapi ilmu tentang blogging amat la ceteknya sekali ya kawan-kawan.

Kali ini Qila akan menulis tentang kawan-kawan yang meninggalkan link nya di blog Qila. Awww ! Sukanya. HAHA.

Lets get started in here ( and running running and running running ) eH ! da merapek da ni. tu lirik lagu. salah. Okay lets start. Lucky no one is Araaz . Blog yang di tuliskan olehnya kebanyakkan melibat kan pengetahuan umum. Macam ala-ala berita Internet gitu. haha. Seiring juga dengan header beliau iaitu araazV2 - Carca Marba - apa saja yang difikirkan....... Tapi berita yang disamapaikan nya amat membuka kan mata seperti tips-tips yang di sediakan oleh nya dalam blog, iphone termahal RM24.6 juta , pemilik blog di soal siasat ( takotnya) dan macam-macam lagi. Kalau Qila ceritya kat cni korang tanak g blog dia pulak kan. So kepada yang rajin BW pergi lah singgah ke blog dia okay !

http://araaz-man.blogspot.com/

Kedua pulak ialah Nurul Najihah . Blog ini macam kebanyakan blog yang lain. Banyak yang di ceritakan tentang kegiatan harian dan kebanyakan nya ialah apa yang ingin di luahkan daripada hati. Header dia pulak ialah aku adalah aku . So if dia tulis apa-apa yang terasa kan hati korang korang lupakan saje lah. Cz she is being herself okay. So let it be. Pilihan untuk merayau-rayau dalam internet telah pon Qila link kat korang. :)

http://nurulnajihaharusli.blogspot.com/

2 comments:

jeeha said...

thanx Qila for mem'femes'kan blog jeeha..
t'haru plak...hehehe

qilarazak said...

jeeha.. hehe. terharu kee? jgan la sampai nangis pulak yee. heee :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...