Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Tuesday, September 28, 2010

Anugerah Yang Dikurniakan oleh- NYA

saya dengar lagu background dekat page dia . dia classmate saya. dan saya suka membaca blog dia walaupon saya suka baca skip-skip. tapi apa yang saya nak cakap adalah bukan pasal dia. tetapi pasal orang yang saya sayang. Yes . Him . Entry ini sila skip jika anda tidak pernah mempunyai perasaan terhadap sesiapa. Orang yang berada di sekeliling saya akan cakap bahawa saya ni seorang yang kelakar, selalu senyum, sombong ( bagi yang tidak mengenali diri ini ) tetapi bila bercakap tentang dia, saya amat sensitif. Teramat sensitif.

Muhammad Aliff Bin M.K Bashah.
Entry ni khas untuk you dan sesiapa yang menyayangi pasangan anda. Dia merupakan seorang lelaki yang saya sangat sayang. Cerita bermula pada dua tahun yang lepas di tempat karaoke di belakang Giant Hypermarket, berhadapan dengan Kedai Kek Kings. Situasi nya ex-bf kat dalam karaoke box. Saya kat luar box. Waktu itu saya dengan ex-boyfriend saya. Dia berhenti di sebelah saya.

Baby : Hai
( sambil memegang redbull)
Qila : Eh hai.
( walaupun rasa macam apehal ngan mamat ni )
Baby : I Aliff
( sambil menghulurkan tangan )
Qila : Ohh. Qila
( sambil menyahut tangan yang dihulurkan)
* Dua - dua menyepikan diri wat seketika. Ex-boyfriend i yang sedang berkaraoke didalam terteleng-teleng pandang i kat belakang.
Qila : You buat apa sekarang? Baby : I buat blablablablablabla
(panjang berjelar dia terang kan tapi satu apa pun tak masuk otak cz saya macam tak percaya dia berborak dengan saya )
Qila : Ohh
(walaupon tak paham pape)
Baby : Bagi number u.
Qila : Huh? ?
( I jenis tak suka bagi number kat orang yang baru kenal. tapi macam mana entah dengan dia cepat je bagi )
017*******
Baby : I miss call u. Qila : Okay.
Baby : Ehh u tolong pegang kejap
( sambil hulurkan redbull)

Selang 10minit kemudian dia datang semula kat sebelah
I pon bagi redbull kat dia dan nak balik rumah sebab ex-bf i dah habis karaoke.


Setelah beberapa minggu dia contact saya. Saya pon tak save number dia actually. So saya layan je lah. Ye lah orang baru putus cinta la kata kan ( time tu la ). Contact punye contact sampai pagi besok pon dia kejutkan tidur. Sangat manis kan ? Konon translate so sweet kan Maly. So saya pon tanya la ape email dia kat myspace ( time tu myspace tengah hot la katakan ). So saya pon geledah punye geledah. Ternampak la pasal ex-gf dia. Actually dia ni senior saya kat sekolah dulu. Ex-gf dia saya kenal. Ex-gf dia sangat comel. Ok NEXT !

Dia ni sangat caring, sangat manis , segala-galanya pon sangat la. Positif thought la. Banyak kali jugak la dia mintak nak bercouple dengan saya. Tapi saya reject sebab ye la baru putus cinta kan. Lagi pon rasa macam sekejap sangat kenal kan. Pada tanggal hari Sabtu 15/11/08 bemula lah detik percouplelan. Ayat-ayat dia sungguh manis sehingga membuatkan saya cair. Sumpah demi Allah tak pernah ada lelaki dalam hidup saya ni yang semanis dia. Macam gula.

ni lolipop bukan gula la.

Seriously saya banyak sakitkan hati dia. Tapi dia tak pernah give up dalam mendapatkan kasih sayang saya. Till now. Even though saya mengaku saya pernah curang pada dia. Tapi dia tak pernah marah saya , apatah lagi mengamuk tak tentu pasal. Cuma sekarang dia degil dan keras kepala cikit. Ktorng suka main yang cik cuk pik pik cuk pak mana tikus lari terselit bawak ketiak. hehe. game tu yang bagi ktorng gelak kalau tengah moody. Tak nak cerita panjang-panjang lagi buat korang bosan je kan. Nti next time sambung part II plak ya.

He the one who always beside me at any kind of situation.
Dia sanggup memperbodohkan diri dia semata-mata just to see my smile.

p/s : Baby even i know i hurt you a lot but thanks cz u still beside me. deep inside my heart i love u so much eventhough when we get fight i always the one who put u out. im so sorry for all those my stupid mistakes. and i promise u ill try find our money for our wedding. Insyallah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...