Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Monday, May 23, 2011

Tolong ! Kenapa Nuffnang tak pernah bagi Leaderboard metered dekat saya? Dan BE yang paling tinggi pernah di perolehi.

Kenapa Nuffnang tak pernah pon bagi Buffered Earning untuk Leaderboard? Ada sekali pon masa campaign biasa je. Ada ke apa-apa yang boleh di buat untuk mendapat kan BE pada Leaderboard?Hmm. Dah berapa lama ada Nuffnang pon still tak pernah dapat untuk yang paling kepala sekali. Macam memalukan je. Dah la berapa lama ada Nuffnang baru boleh cash out. Malu Malu Malu !!

Masih menanti bila la cek dari Nuffnang nak sampai. Nak balik kolej dah ni. Sekejap je kan cuti sem. Tapi lagi bagus. Ada la sikit benda nak buat dari hadap rumah ni hari-hari. Asik makan je la keje ku kat rumah ni. So tadi belek-belek Nuffnang tengok payment history. Tiba-tiba mata tertancap pada amaun yang ada 2 nombor di depan dan belakang.

Bukan nak bangga mana tapi ni je lah amaun yang paling tinggi Qila pernah dapat. Macam sedih je. HAHAHA. Tapi nak buat macam mana. Kita haruslah berbangga dengan pencapaian kita. I always think postitive babeh! And Qila tahu blogger semua adalah sangat positive dan akan memberi semangat pada satu sama lain kan kan kan?

Ni pula amount ke dua yang tertinggi. Sangat banyak perbezaan nya kan?

So sekarang ni tengah mengingat kembali macam mana boleh dapat berbelas-belas ringgit dulu. Hmm. Fikir sampai lebam.

Anda pula bagaimana? Meh la berkongsi sedikit sebanyak tentang Nuffnang yang anda tahu. Dan BE yang paling banyak korang dapat. Saya ni budak baru belajar je. :)

2 comments:

Wan_hazel said...

leh tgk sini k..

http://wanhazel.blogspot.com/2011/05/buffered-earnings-bukan-berdasarkan.html

Che Sayzzuwan said...

Urm xpe janji awk xpnh putus,saya pun baru awk dlm dunia blog ni...=

http://duniadalamjaket.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...