Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Monday, November 22, 2010

Page View meningkat mengikut Nuffnang.

Walaupon aku ni bukan blogger yang hebat, bukan kaki rayap yang kuat, bukan kaki comment yang tegar dan bukan yg selalu update entry yang bagus tetapi apabila kita bergaul dengan orang yang betul maka positive energy akan datang. Betul tak? Lepas masuk segmen yang di anjurkan oleh Ben Ashaari page view aku makin hari makin meningkat. Walaupon tidak konsisten tetapi amat la aku hargai kunjungan yang tak putus-putus. Walaupon page view aku bukan la mencecah ribuan. Tapi tetap bersyukur ada juga orang yang lawat blog aku yang tak seberapa ini :)

Ni statistik minggu lepas.

Aku bukan nak menunjuk-nunjuk. Apalah sangat blog aku nak tunjuk kat orang lain. Sedangkan ramai lagi blogger-blogger yang hebat kan. Tengok tu. Aku betul-betul start dari bawah. Page view pada hari pertama 9 orang je. Sedih tak? Sedih kan. Tapi alhamdulilah hasil penat lelah aku BW dan join contest sana sini.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hasilnya.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Walaupon tak konsisten tapi sekurang-kurangnya purata page view aku sehari 100 kan? Tu la yang aku idam-idam kan. Kecik nya impian aku. Takkan la nak pageview at least 100 je sehari? Bukan maksud aku macam tu. Aku nak jugak page view sehari beribu raban. Dan page view sebulan berpuluh ribu. Tapi macam-macam yang aku perlu buat kalau nak page view sehebat itu. Sekarang matlamat aku ialah 100 orang follower sebelum akhir bulan ni dan alexa bawah 1million. Banyak kerja nak kena buat tu kan? Bantu lah saya yang sedang merangkak nii :)

Mampukah aku mencapai matlamat aku? Tinggal 8hari lagi untuk 26 follower lagii. Apa lagi yang perlu aku buat? Sesiapa ada cadangan takk ?

6 comments:

CekLa said...

alexa bwah 1 million?? *tercenggang ah!*

qilarazak said...

jgn la macam tu. support2. :)
tak pee. alexa tu matlamat bukan smpai hujung bulan ni. hahahh

CekLa said...

tgh support awklah ni qila. dah naik dah alexa tu. tahniah!

jom same2 target!

qilarazak said...

dah below 10million da. sukee. bekerja keras nii :)

athirahassin said...

mcm mana tu boleh dpt alexa centu??

qilarazak said...

kne rajin la blogwalking and naik kan traffic.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...