Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Sunday, November 21, 2010

KONTEST MENAMBAT HATI saya_aRief

Kali ni Qila nak join contest yang di sediakan oleh En. Arief .

Question :
Macam mana boleh kenal dia?

Answer :
Actually dia yang tegur aku dulu. Blogwalking la tu. Dia comment dekat "Say It Loud" aku tu. Aku kan selalu balas kunjungan orang yang datang berkunjung ni (eceh. promote diri pulak). Now aku tengah berfikir. Blogger yg dah ramai follower pon BW jugak ke? Sebab ada setengah blogger dah tengok follower berderet mana pandang blogger-blogger kecil kecilan ni kan.

Question :
Apa pendapat terhadap Mamat Hijau a.k.a saya_aRief ni?

Answer :
Pada pendapat saya (dah macam nak jawab soalan final exam dah) dia ni walaupon dah ramai follower tapi tetap rajin reply semua comment yang orang comment dekat dia. Walaupon aku baru sahaja follow tapi tanpa di sedari aku sukakan cara penulisan dia. Cara dia menyampaikan apa yang hendak di sampaikan. Oleh kerana suka dengan post dia aku pon teruskan membaca dan membaca dan membaca lagi. Sampai lah ke post dia yang August tu. Jauh betul aku membaca. Tapi yang paling aku nak cakap blog dia lebih tenang berbanding setengah blog yang hanya inginkan page view semata-mata tapi sombong dengan orang yang view page dia selalu. Biar pon Arief ni tak selalu update, disebabkan sifat peramahnya dia ada ramai loyal readers and I am among those peeps :)

Dia ada 2 blog ;

Simple je kan? But cute.

Sumpah suka gambar yang dekat Uitm Dungun tu.


Entry ni betul-betul ikhlas dari hati. Bukan bodek ye.
Tak percaya dia peramah? Tengok la nanti aku submit
post ni, dia la orang yang akan comment. Btul tak arief?

3 comments:

saya_arief said...

huhu.
time kaseh sudi join..
;p
accepted.

Zura Tahir said...

good luck qila...semoga kite d antara yg dpt menambat hatinye...hehehe

pendapat qila tue mmg betul..he is friendly person...

qilarazak said...

kan da ckp. kompom arief akan commmnt :)

zura : thnkss. gudluck to you too babe.. yup dia mmg friendly kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...