Top Blogger

Tinggalkan link anda

Sponsor By ;

Sunday, June 7, 2009

wat pe je ari ni.

lokasi : dkat atas sofa menghadap tv.
time : 11.07 p.m


hmm. Ari ni aku g hantar hamster kat umah baby. aku tgk perut mucha da makin besar. aku arap btul la yg die tgh pregnant. insyaallah. siap tukarkan bedding dorg lagi. hehe.

then g ikot baby maen bola kat kampung baru. padang raja muda tak silap aku. walaupon aku agak stress ngan die. so aku layan kan je la perangai die. haha. sorry baby. i sayang u la. ngeee. tp tgh stress. tp i tau u paham i. thanks baby. ngeee. best la abg joe. hehe. dier da leyh anggap macam papa ut dier anggap kite mcm membe an. best sape jd anak dier. best la azim ann. hehe.

KJC menang. yea!! congrats2! 5-2. wow! gempak gyler korg maen td. roy tak dapat wat hatrik. sian dier. he want it badly. hahah. baby pon nk jaringkan goal. dier kate utk aku. haha. so sweet. tp da tak sempat cz kne tkar position cz black injured. sian baby. tp i tau u bole. ngeee.

balek bola lepak kat fariz ramai2. ade am and gf die. mat shah, abg zahid, azim n of coz papa; abg joe. hahahah. suker gyler lepak ngan abg joe. sll gyler usik aku. hehhhe..

then balek. tgk ghost. aku da cte kat blog be4 ni an.. kay la. da tatau nk ckp pe da.

sayang sorry tak rply msg u. i tanak kacau u dinner with ur family. i nk gambar nak gmbar kat cam u. hehe. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...